Subject: FW: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 23 Nov 2024 07:58:08 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Sent: Friday, November 22, 2024 5:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere,

Saadan muudetud projekti.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Monday, November 18, 2024 9:39 AM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Saidametsa karjääri juurdepääsutee projekt

Tere.

Tänan projekti eest. Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Riigitee katendit tuleb ristmikualal rekonstrueerida (sh
laiendada) nii, et ristmikul oleks võimalik kahel veokil korraga
manööverdada.

Kujutada kahe samaaegselt pöörava sõiduki pöördekoridor.

2.	Hetkel on näidatud pöörded ainult ühes suunas. Kuna ei ole
välistatud vedude toimumine lepingu perioodi jooksul (5 aastat) ka teises
suunas, tuleb riigitee katendi rekonstrueerimine ette näha kogu ristmiku
ulatuses.

3.	Riigitee ristmikule näha ette võrdtugev katend (sh 2-kihiline
asfaltbetoonkate), mis vastab lisanduvale koormussagedusele.
4.	Soovitame kattekonstruktsioonis staatika parendamiseks
asfaldikihtide vahele ette näha asfaldivõrk.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 18, 2024 2:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Saue vallas asuva Saida ringtee ristmiku
projekti. Projekt lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.